16-10-2017Nye medarbejdere!

Vi søgte i efteråret nye montører og en telemarketingsmedarbejder grundet travlhed. 

I sidste uge faldt de sidste kontrakter på plads, og der starter en ny montør i uge 42 og en i uge 43. 

Til den 1. november starter vores nye telemarketingsmedarbejder. 

Vi har næsten dobbelt så mange messestande i dette efterår sammenlignet med sidste år, og vi håber to nye montører kan hjælpe vores eksiterende med at tage fat ude i marken. 

Den nye telemarketingsmedarbejder skal være med til at supplere vores nuværende medarbejder, og sammen skal de kunne være med til at skabe vækst i form af flere møder til vores sælgere. 

11-09-2017Knus Kræft!

Expo Partner er blandt andet med til at donere til projektet "Knus Kræft", og sammen med andre donationer blev der sidste år samlet 1.097.638 kr. ind - Og det er vi stolte af at være en del af! 

KidsAid, Peter Larsen Kaffe og Tom Kristensen er en del af Knus Kræft, og var med til at indsamle donationen på næsten 1,1 million kr. Donationen blev gemt til 2017, hvor pengene er gået til et nyt "ungerum" / opholdsrum til børn og unge på Skejby Hospitals afdeling; Børn og Unge 2. 

Det nye opholdsrum, som er døbt rUmm1, indbyder til både afslapning med film og PlayStation på storskærm fra den store, lækre lædersofa, mens der også kan bokses på boksepude, hvis kræfterne er til det. Rummet indbyder også til læsning og kreative ting. 

Rummet giver således de unge kræftramte mulighed for et afbræk fra hospitalsverdenen, og følelsen af at være hjemme! 

 

 

04-09-2017Supercar Sunday!

Søndag den 3. september afholdte Expo Partner, i samarbejde med Bil Magasinet, Supercar Sunday - Og hvilken succes! 

Supercar Sunday er en uformel sammenkomst for bilentusiaster med en forkærlighed for mange hestekræfter, som normalt bliver afholdt ved arkitekten Arne Jacobsens fredede tankstation i Skovshoved. Men for første gang rykkede Bil Magasinet eventet til Midtjylland på Expo Partners matrikel, og vi hos Expo kan ikke få armene ned -  Der ankom 176 superbiler, som over 2000 deltagende kunne kaste deres blikke på. 

Det kan vist ikke gøres meget bedre! 

22-08-2017Sæsonstart!

Ligså meget Expo Partner har nydt sommerferien, nyder vi også at vende tilbage til arbejdet! Sæsonen startede på Formland i Herning, hvor vi hjalp Peter Larsen Special med deres stand. 

Udover at sætte stand op for vore kunde, brugte vi samtidig Formland messen til at indhente inspiration - Der var en masse kreative og innovative løsninger, som vi beundrede!

Formland er en interiør- og designmesse der har eksiteret i 33 år. Her opleves inspirerende trendzoner og trendtalks med de skrapeste i branchen. Der er især sat fokus på de nyeste kollektioner indenf for nordisk design. Formalnd finder sted både om foråret og efteråret. 

Vi glæder os til den kommende tid, som byder på en masse spændende messer! 

09-08-2017Ny sælger!

Hos Expo Partner har vi travlt - Og det er vi glade for! Det har resulteret i udvidelse i både grafisk produktion og i salgsafdelingen. 

Vi bød Michael Falkenberg velkommen tilbage, og nu kan vi byde velkommen til et nyt ansigt, dog med mange års erfaring. 

Claus Grud har været i messebranchen i 20 år hos en konkurrent - 10 år som elev og projektleder, og 10 år som sælger. Herefter har Claus været 2 år i IT branchen, også som sælger, men nu er han vendt tilbage til messebranchen. 

Vi håber en masse erfaring og nye øjne kan være med til at forsat skabe skræddersyet løsninger, yde en høj service overfor vore kunder, samt komme med nye og innovative ideer - Velkommen til! 

07-08-2017Ny grafiker

Vi kan med stor glæde byde vores tidligere medarbejder velkommen hjem.

Michael Falkenberg var hos Expo Partner for 4 år siden, hvor han havde tjent 5,5 år. Efter 3 år hos en konkurrent er han atter vendt tilbage, som vores nye grafiker - Klar til nye og spændende udfordringer!

04-05-2017Flot VVS-messe med fokus på oplevelsen

Flere udstillere og flere besøgende end nogensinde fandt vej til VVS’17 i Odense.

Messen kan med 9.373 besøgende bryste sig af en stigning på hele 19 % i besøgsantallet, sammenlignet med den seneste udgave i 2015, som vel at mærke også satte rekord.

Arrangørerne begrunder succesen med en højnet oplevelse på de mange imponerende og indbydende stande samt et større fagligt fokus og generel optimisme i branchen.

Desuden så et nyt fagligt konferenceprogram dagens lys og kørte under hele messen.

Også på EXPO-standene blev der gjort meget ud af at skabe en særlig oplevelse for gæsterne, blandt andet via virtual reality, foredrag, gimmicks og konkurrenceaktiviteter.

Se flere billeder på Facebook her

19-04-2017Danske robotter indtager USA

Danmark var stærkt repræsenteret på Nordamerikas største messe for automatisering, Automate 2017, i Chicago.

Universal Robots, Mobile Industrial Robots og On Robot præsenterede deres automatiseringsløsninger på messen, som havde 20.000 gæster fra flere end 30 lande. Expo Partner leverede rammerne på de tre stande.

Universal Robots

Universal Robots stormer frem med deres UR+ koncept, som kombinerer de populære robotarme med applikationer som f.eks. gribere, software, kameraer og sensorer fra forskellige teknologipartnere. På Automate blev en række af disse hands-on applikationer demonstreret, så de besøgende ved selvsyn kunne konstatere de mange muligheder for integration i virksomhedens produktion. Målet er at nå over 100 UR+ løsninger inden udgangen af 2017.

Mobile Industrial Robots

Mobile Industrial Robots er en forholdsvis ny teknologi, hvorfor det primære formål med den første deltagelse på Automate var at vise MiR100-robotterne i aktion, så gæster og medier kunne opleve deres mange fordele. MiR100 er en mobil robot, der hurtigt og sikkert kan medvirke til at automatisere den interne transport og logistik i virksomheden. Den blev vist i flere konfigurationer, bl.a. med en UR samarbejdsrobotarm påmonteret samt MiRHook, der trækker en stor lastvogn. 

On Robot

Også On Robot, som laver gribearme til robotter, var debutant på Automate. On Robot, der ligeledes er en del af UR+ konceptet, står bl.a. bag en to-gribermodel, som gør det muligt for en enkelt robotarm af løse to opgaver samtidigt. Målet er at etablere sig på det amerikanske marked, og at en fjerdedel af omsætningen i løbet af få år kommer her fra.

Det skal blive spændende at følge de tre danske robotvirksomheder i deres videre fremfærd på verdensmarkedet.

28-03-2017Dansk design vinder frem på verdens største retail-messe

Midt i kaosset af mennesker og stande på EuroShop 2017-messen i Düsseldorf står en stand fra GRID System. En dansk designvirksomhed, som i år har satset stort på at få succes, her hvor cremen af leverandører til detailhandlen mødes.

Verdens største retail-messe løb af stablen i marts måned. EuroShop 2017 i Düsseldorf havde på de fem messedage over 113.000 besøgende. 2.368 udstillere fordelt i 18 haller, og en af dem var danske GRID System.

GRID System har specialiseret sig i inventar til detailbranchen og andre brancher med fokus på indretning, f.eks. messebranchen. I Düsseldorf var det altoverskyggende mål at skaffe nye forbindelser inden for butiksindretning.

Derfor var alle sejl i år sat ind på at være i den rigtige hal, på den rigtige placering og med den rigtige stand modsat i 2014, hvor messen ikke gav det ønskede afkast. Resultatet blev derefter og endda bedre, end GRID System på forhånd havde turdet drømme om.

Mere end dobbelt-op på leads

GRID System måler en messe på antallet af leads og kvaliteten af disse. På årets messe fik GRID System 220 leads med hjem, hvilket næsten er to en halv gange flere end det, de fik på den forrige messe. Samtidig vurderes deres leads fra i år til at være af højere kvalitet end dem fra 2014 og altså mere brugbare for firmaet i arbejdet på at finde fremtidige kunder.

”Ved at vælge den rette hal og en central placering af standen, fik vi meget mere ud af vores dage på messen. Der kom mange flere mennesker forbi standen, og heraf en hel del retail designere, som er vores kernekunder,” fortæller direktør for GRID System, Jørgen Petersen.

En bedre placering var ikke alene om at lokke flere kunder i butikken. Nytænkning af selve standens design gav GRID System et mere professionelt udtryk, som profilerede det danske brand på bedste vis.

Kundens egne produkter

Ved at bruge elementer fra GRID System, byggede Expo Partner en stand op med kundens egne produkter. En direkte afspejling af de mange muligheder, som de dansk producerede ”40x40x40”-kuber har at byde på. 

”Den bedste måde at præsentere et produkt på er at vise, at det virker. Det var målet med GRID-standen i Düsseldorf – at folk ved selvsyn kunne se produktet i aktion,” fortæller Henrik Westergaard fra Expo Partner. 

Kuberne kan samles på alverdens forskellige måder og giver butikker, såvel som messefirmaer, en fleksibel og elegant displayløsning. Af samme grund bruger Expo Partner også systemet til andre kunders stande.

14-03-2017Masser af inspiration på Euroshop

 

Euroshop er verdens største messe for leverandører til detailhandlen - og messebranchen. 

Der var derfor masser af inspiration at hente for EXPO PARTNER’s udsendte delegation.

Få et lille indblik i de vigtigste tendenser, bl.a. skulpturelle former, belysning, udtryk via materialer, natur og kontraster set med EXPO-øjne på Facebook her

27-02-2017Fremtidens storskærm

Fremtidens storskærm er i LED og kan opbygges i alle tænkelige formater. Skærmen er bygget af LED-paneler på 50x50 cm., som kan sammensættes efter ønske.

Vores faste skærmpartner, DVC, demonstrerede for nylig en 350x200 cm. opbygning i vores showroom.

Skærmen har følgende specifikationer:

LED størrelse (afstand mellem dioder): 3,9 mm
Modul størrelse: 50x50 cm
Pixels pr. modul: 128x128 pixels
Kontrast: 3000:1
Lysstyrke: 1200 Nit

 

03-02-2017Udvidelse af salgsafdelingen

EXPO PARTNER styrker salgsafdelingen og har ansat Britt Hylleberg som ny salgsmedarbejder med fokus på direct marketing.

Hun vil derfor ofte være den, som tager den første kontakt til potentielle messekunder, og vil sammen med resten af salgsteamet, som nu er oppe på fem, arbejde målrettet på at udvide og servicere kundeporteføljen.  

Britt kommer fra et job hos Flexfabrikken i Viborg, hvor hun var ansvarlig for outsourcing af fleksjobbere og andre på kant af arbejdsmarkedet. Før det arbejdede hun som selvstændig frisør i 11 år.

Hun bor i Rødkærsbro med sine døtre på 15 og 16 år.

04-01-2017Ny tegnestue og konferencerum


Det nye kreative miljø indeholder et stor og fleksibel tegnestue og et konferencerum i ”retro New Yorker style”.

Den nye tegnestue har tre fulde arbejdspladser og indeholder derudover et dialog- og demobord, frithængende hylder med inspirationslitteratur, en præsentationsvæg samt en siddekrog.

Fra tegnestuen er der åben forbindelse til konferencerummet, som kan afskærmes med en forskydelig glasvæg, og indeholder et langbord i egeplanke, en storskærm samt køleskab og tilhørende service. Alt er holdt i retro New Yorker style.

22-12-2016EXPO PARTNER ønsker alle...

 

 

Kontoret holder lukket 23/12 til 1/1, begge dage inklusive

I nødstilfælde kan vi kontaktes på telefon 8660 1606.

15-12-2016Lærerig, vild og festlig fredag

 

Den fik på alle tangenter, da alle medarbejdere var indbudt til aktivitetsdag 9. december.

Dagen bød på foredrag om ”sælgende kommunikation” ved Linda Greve, kørestolsrugby turnering og ”teambuilding” julefrokost på Webers Grill Academy Aalborg.

Se billeder fra dagen her

 

05-12-2016Agrisys vandt 3-stjernet pris

En hektisk Agromek-uge, hvor EXPO PARTNER stod bag 24 stande, er vel overstået.

Hos én af udstillerne var smilet ekstra stort. 

Agrisys vandt nemlig prisen for en 3-stjernet Europa-nyhed med deres ny-introducerede vægt til drægtige søer. Vægten sørger for automatisk vejning, så den elektroniske fodring bliver afpasset efter den drægtige sos vægt.

Ejerleder i Agrisys, Mikael Kirk, udtaler:

”Vi har haft det bedste Agromek nogensinde, hvad angår henvendelser, og at vi så vandt Agromek-prisen for vores 3-stjernede nyhed var en behagelig bonus.

På Agromek 2016 valgte vi for første gang at indgå aftale med en professionel udstillingspartner, hvilket udelukkende har været en positiv oplevelse.

Jeg har kun godt at sige om samarbejdet med Expo Partner - professionelt fra start til slut. Værd at fremhæve er bl.a. den løbende opfølgning under messen og selvfølgelig hele den kreative fase og løsningen generelt – lige i øjet.

Tak for samarbejdet Expo Partner – vi ser frem til Agromek 2018”

09-09-2016Tegner og kunde mødtes på ny stand

Johnson Controls præsenterede deres nye stand på SMM, som er verdens førende maritime messe og foregår i Hamburg.

EXPO PARTNERs tegner, Kia Bengtson, benyttede lejligheden til at besøge standen og sikre sig, at tegning og virkelighed levede op til hinanden.

Det forlyder, at dette var tilfældet, og at Johnson Controls følte, de stod flot ud fra mængden.

50.000 gæster besøgte SMM, som havde 2200 udstillere fra hele verden.

10-08-2016Vildt efterår venter


Det er stilhed før storm i EXPO PARTNER. 

I næste uge starter de første messer og i september kommer det til at gå hedt for sig. 

Op mod 40 stande skal leveres så forskellige steder som Frankfurt, Birmingham, Chicago, Herning, Hamburg, København, Montreal, Odense, Las Vegas, Wien og Vejle. 

Der er fuldt tryk på forberedelserne, og vi glæder os!

08-07-2016God sommer!

 

Administrationen holder ferielukket i uge 28, 29 og 30.

Det er dog muligt at kontakte os på telefon 86 60 16 06 i hele perioden.

Med ønsket om en god sommer til alle samarbejdspartnere - og på gensyn til et travlt efterår, som skydes i gang 1. august.

22-06-2016Ægte London-stemning på Celgene stand

 

Man følte sig hensat til ”the streets of London” på Celgenes stand på Eular-kongressen samme sted. 

En stor rød dobbeltdækker indrettet som gaming center var det første, der fangede øjnene.

Omkring den emmede af liv ved busstoppestedet, i cafeen i engelsk barokstil og på de ”brostensbelagte” gader, der omkransede det hele. 

20-05-2016Robottest før vigtig messe

 

Der prøveopstilles og testes i disse dage i EXPO-hallerne forud for Automatica-messen i juni, hvor Universal Robots udstiller med en stand på 143 m2.

At robotterne er kraftfulde ses med al tydelighed på den forstærkning, der skal til, for at de ikke river det hele fra hinanden undervejs.

Se video af robottesten på EXPO PARTNERS facebookside her

10-05-2016Der er krummer i Viborgs ungdom

EXPO PARTNER sponsorerede 3 unge Viborg-entreprenører med en stand til DM i Entreprenørskab.

Deres fiktive virksomhed, som snart er en realitet, Golfleasing.dk, blev udvalgt til finalen blandt 1200 ”virksomheder” og opnåede en flot 15. plads blandt i alt 47 finalister.

Tillykke til Frederik, Magnus og Anders fra 2.C på Viborg Handelsgymnasium.

Det blev tilmed til en individuel pris til Anders Schaltz Eriksen (i midten)

28-04-2016Fornemt besøg på verdens største industrimesse

Obama og Merkels besøg på Hannover Messen gav visse udfordringer for udstillere og standbyggere.

Grundet stor sikkerhed var afleveringen af standene rykket en dag frem, og der var strenge regler for, hvad man måtte tage med ind i hallerne.

Det lykkedes heldigvis at få alle fire EXPO-stande klar til messen, som kører i disse dage. 

5200 udstillere fra 75 lande gør Hannover Messen til verdens største industrimesse.

25-04-2016Vi har meget at fejre sammen med PETER LARSEN KAFFE

 

Først blev Peter Larsen-standen, leveret af EXPO PARTNER, kåret som den flotteste stand på Foodexpo i kategorien ”Kaffe”.

Siden leverede PETER LARSEN KAFFE denne nye lækre kaffemaskine, som kan lave god kaffe i mange varianter til glæde for medarbejderne i EXPO PARTNER.

19-04-2016Neas: Hvordan får vi plads til alle på 55 m2?

Neas Energy gik hverken på kompromis med plads eller design på deres stand til E-World. Se standen under CASES. 

Her finder du også Urtekrams nye stand, hvor økologi og nordisk design går hånd i hånd.  

Se også, hvordan stærke farver og glas er en god kombi på Chr. Hansens stand til FIE-messen.

Gå til CASES her

30-03-2016Fra rejsende montør til designer

Designer Morten Allermann fejrede den 30. marts sit 10 års jubilæum hos EXPO PARTNER. Morten blev i 2006 firmaets syvende medarbejder og kom til i en tid, hvor alle stadig lavede alt. Selvom fokus var på at få startet en tegnestue op, fyldte produktion og opstilling af stande hele dagen ud i starten, og de første streger måtte altså tegnes i fritiden.

De seneste 7-8 år har dog været helliget design af messestande, og det er blevet til ikke så få kreative løsninger fra Mortens hånd, hvoraf en stor del er endt i store og små messestande rundt om i verden. I dag tæller den grafiske afdeling tre medarbejdere ud af en medarbejderstab på 25.

Spørger man Morten, hvordan det kan blive ved med at være sjovt at tegne stande, kommer svaret prompte. Hos EXPO PARTNER er to dage aldrig ens. Vi laver prototyper af virksomheder, og hver opgave er lige så unik, som virksomheder er forskellige. Dertil kommer, at opgaver og løsninger bliver stadig mere avancerede og med større vægt på design, som er en af ”chef-designerens” helt store interesser.

Han har dog også andet at tænke på, da han for nylig blev far til tvillingedrenge foruden Alexander på fire år.  Familieforøgelsen har sat en anden interesse, crossfit, på standby for en stund.

Morten er i øvrigt EXPO PARTNERs tredje 10 års jubilar inden for et år og yderligere to følger senere på året.

17-03-2016EXPO PARTNER åbner Tattoo Shop

RushFiles henvendte sig først på året for at få et oplæg til deres stand på Worldhostingdays. RushFiles tilbyder dataopbevaring og –deling på den unikke måde, at data lagres i virksomhedens eget system og –navn.

I den indledende dialog var der lagt op til en strømlinet moderne standløsning, omend RushFiles lod skinne igennem, at de godt kan lide det anderledes og ”skæve”. 

En rundtur i EXPO PARTNERs showroom, som er indrettet i temaer med mange forskellige effekter, vendte dog op og ned på det hele. Ønsket blev et tema, som kunne kobles sammen med RushFiles brandet og den uformelle stemning, som de ønskede på standen.

RushFiles’ ønske om at illustrere, at deres service udbydes i kundens eget navn gjorde, at tattoo shop kom op at vende i den efterfølgende brainstorm, og RushFiles købte straks ideen.

07-03-2016Følg os på Facebook

 

Vi vil gerne tættere på vores samarbejdspartnere og andre med interesse for EXPO PARTNER og messer generelt.

Derfor kan nu også holde dig opdateret på aktiviteterne i og omkring EXPO PARTNER på Facebook.

Her vil vi formidle inspiration til messestande samt nyheder om stort og småt fra messeverdenen og vores hverdag.

Du kan følge os HER

29-02-2016”Livet er smukt” med Urtekram

Når ”Skandinaviens største økologiske grossist”, som Urtekram bryster sig af at være, tager på messe, er individet i centrum. Det er den enkeltes sundhed og velvære, det handler om.

Urtekram tilbyder en bred pallette af fødevarer, plejeprodukter og allergivenlige produkter, som alle er økologiske.

At sundhed og velvære er at være tæt på naturen og alt det gode, den byder på, skinnede igennem på Urtekrams stand på Biofach Vivaness messen i Nürnberg. 

Standen kombinerede det varme og indbydende nordiske design og det rå med rustikke lamper og mørke vægge med lysende budskaber. Samtidig var den enkel og med rene linjer. 

Hovedbudskabet ”Livet er smukt” blev kun bekræftet af de mange besøg, smil og positive tilkendegivelser på standen i løbet af de fire messedage.

12-01-2016Ny grafikprinter med uanede muligheder

EXPO PARTNER indleder 2016 med at introducere en splinterny grafikprinter, som åbner helt nye muligheder. 

Den nye Fuji Film Acuity Flatbed printer kan printe direkte på alle typer plader i op til 5 centimeters tykkelse. Det er kun fantasien, der sætter grænser!

Printkvaliteten er i top, da printeren kører med en ny type UV blæk, som er meget ridsefast. Derudover giver printeren mulighed for at lave specialeffekter med lak og for eksempel printe med hvid på sort plade eller glas.

Den nye printteknologi bidrager til at gøre EXPO PARTNER endnu mere konkurrencedygtig og en attraktiv samarbejdspartner i messebranchen.

09-12-2015Parisisk kaos med lykkelig udgang

Indimellem møder vores rejsende montører rundt i verden svære betingelser for at udføre deres job. Det var mildt sagt tilfældet på Food Ingredients messen i Paris, hvor EXPO PARTNER bl.a. leverede en stand til Chr. Hansen. Standen lå i messens mest populære hal, hvor arrangøren havde stoppet mange stande ind på et lille område. Resultatet var, at der i dagene op mod messen herskede kaos i messehallen, og at der skulle mere end almindelig kreativitet og en smule frækhed til at løse opgaven. 

Godset måtte vente adskillige timer på at komme ind i hallen, og da det endelig nåede så langt, var der hverken plads til at transportere det ind til standen eller at opbevare det under opstilling. Det var således nødvendigt at krydse de andres stande og ”låne” lidt af deres plads, når man kunne slippe af sted med det. Godset måtte flyttes frem og tilbage som opsætningen af standen skred frem, og først om aftenen, dagen før messestart, blev det sidste gulvtæppe lagt.

Heldigvis gik det hele op i en højere enhed til sidst, og montørerne kunne aflevere en flot stand, som efterfølgende fik disse ord med på vejen fra Chr. Hansen:

”I har på alle måder været super professionelle og servicemindede igennem hele processen, og ikke mindst så hører jeg fra samtlige af mine kollegaer, der var på FIE, at vores stand var den bedste nogensinde. Stor, stor tilfredshed med kvalitet og design. Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer, og som kunde har jeg haft fuldstændig ro i maven hele vejen igennem. Jeg er sikker på, at det ikke bliver sidste gang Chr. Hansen skal have løst opgaver hos Expo Partner.”

Foto: Stand under opbygning. Se færdigt resultat i rotationen på forsiden.

23-11-2015CIMBRIA og EXPO PARTNER markante på verdens største landbrugsmesse

EXPO PARTNER var godt repræsenteret på verdens største landbrugsmesse, som blev afviklet 10.-14. november i Hannover. Flere end 450.000 besøgende fra 115 lande og godt 2.900 stande fortæller lidt om messens omfang. 

Cimbria-standen var en blandt ni leveret af EXPO PARTNER. Cimbria er en af verdens førende producenter inden for forarbejdning, håndtering og opbevaring af korn og frø og i fremmarch med andre relaterede produkter også.

For dem handlede Agritechnica om at vise, at de stadig er blandt de allerbedste på deres felt, og at fastholde den positive opfattelse af Cimbria som virksomhed. Nye relationer til potentielle kunder var selvfølgelig en velkommen bonus.

Derfor var standens hovedformål at give et positivt førstegangsindtryk og samtidig sende et stærkt signal om virksomhedens position på messen og på markedet. Ifølge de første meldinger efter messen lykkedes dette til fulde.

23-10-2015Novo-stand mest bæredygtig

Novozymes og Novo Nordisk Pharmatech delte som noget nyt standplads, da de deltog i CPHI-messen i Madrid i oktober. Udfordringen var, at standen på en gang skulle virke som en enhed og på samme tid repræsentere to adskilte virksomheder. 

Det stilrene og minimalistiske design var gennemgående, men der blev leget med farver og placering af møde - og åbne rum og udskænkningssteder for at sikre opdelingen af standen.

Standen modtog efter messen prisen for den mest bæredygtige stand blandt de i alt 2.500 udstillere ud fra kriterierne risikovurdering, standkonstruktion, lavt materialespild, genbrugeligt standmateriale, miljøpåvirkning og virksomhedens samfundsansvar (CSR).

Det var et stolt forenet Novo-team, der modtog den flotte pris, og de var ikke sene til at sende roser videre til EXPO PARTNER for veludført arbejde fra første fløjt til endt messe.

Se standen i sin helhed i rotationen på forsiden.

18-09-2015Bedste stand i Las Vegas

DSG Bagdrop løb med titlen, da Future Travel Experience kårede messens bedste stand.

DSG laver selvbetjenings check-in og bagageindleverings-systemer til lufthavne og præsenterede på FTE sin nyeste teknologi.

Messen blev afholdt på Mandalay Bay Resort i Las Vegas den 9.-11. september.
 

11-08-2015EXPO PARTNER løb stærkt i 24 timer

Skønne omgivelser, høj solskin og mange mennesker. Alle forudsætninger var til stede for en perfekt løbeweekend, da 24-timers løbet omkring Søndersø i Viborg blev skudt i gang lørdag middag. Og det blev det.

EXPO PARTNER basen var direkte på Randersvej, hvor en rally sættevogn med tilhørende telt blev opstillet. Herfra kunne løbet opleves fra første parket og der kunne skiftes mellem løberne direkte ved teltet. Pladsen var ekstra bred i år, og det udnyttede nogle lokale racerkørere, som EXPO PARTNER sponsorerer, til at vise sig og ikke mindst deres lækre biler frem.

Om det var vejret, tilskuerne eller bare ekstra krudt i benene vides ikke, men EXPO PARTNER løb sig ind på en flot 18. plads, hvilket var en fremgang på hele 19 pladser i forhold til sidste år. Set i lyset af, at EXPO løbeholdet bestod af medarbejdere med familier og venner af huset, ung som gammel, høj som lav, var det vist ganske godt klaret.

Se en lille video af indløbet: klik her

28-07-2015Frisk luft under vingerne før ferien

Den sidste dag før ferien inviterede Personaleforeningen og EXPO PARTNER medarbejderne ud i det blå, bogstaveligt talt.

Basen var Viborg Flyveplads, hvorfra alle fik en længere helikoptertur med rig mulighed for at studere Viborg og omegn fra oven. De, der havde mod på mere, fik mulighed for at prøve tandem faldskærmsudspring, hvilket flere benyttede sig af.

Det danske vejr viste sig samtidig fra sin bedste side, så alle gik på ferie med et smil hen på eftermiddagen.

Se billeder fra dagen her: http://www.expopartner.dk/Virksomheden/Sjov/Flyvedag
 

25-06-2015God sommer

Sommeren er over os og inden længe drager alle medarbejdere på velfortjent ferie.

Kontoret holder lukket i uge 29 og 30, men vi kan dog træffes på telefon 8660 1606.

Vi ønsker alle vores samarbejdspartnere en god sommer!

15-06-2015Valgmøde på SEA INSTALLER

Rammerne var ganske særlige, da der forleden blev afholdt valgmøde i Esbjerg. Debatten, som var arrangeret af Rederiforeningen og Jydske Vestkysten, var henlagt til A2SEA’s SEA INSTALLER, som lå ved kaj i Esbjerg havn. Tilhørerne blev udover debatten tilbudt en rundvisning på skibet, hvilket mange benyttede sig af.

EXPO PARTNER stod bag rammer og teknik til valgmødet, og det forlyder, at alt klappede, og at bølgerne kun gik tilpas højt mellem de to duellanter Bjarne Corydon (S) og Peter Christensen (V).

 

08-06-2015GRID Montana bruger EXPO stand i markedsføringen

EXPO PARTNER’s messestand til ID pryder GRID Montanas nyligt udsendte nyhedsbrev. Nyhedsbrevet ryger ud til flere end 1000 forhandlere, arkitekter, designere og slutkunder i både ind- og udland.

Formålet var at fokusere på standopbygning, som er en blandt mange anvendelsesmuligheder for det multifunktionelle system, og her er standen fra EXPO PARTNER et godt eksempel på, at GRID er brugt til det hele, både vægge, reoler, borde, taburetter etc.

12-05-2015Nyt messesystem til METRO THERM

EXPO PARTNER har for nylig føjet et nyt messesystem til porteføljen. ExpoVision-systemet udmærker sig ved at have et eksklusivt udtryk og mange kombinationsmuligheder samtidig med, at det er let håndterbart, både med hensyn til vægt og montering.

Måske var det netop de mange fællesnævnere, der fik METRO THERM til at vælge ExpoVision til deres nye stand på VVS-messen. METRO THERM kalder sig ”Nordeuropas førende producent af vandvarmere” og er netop kendt for høj kvalitet og produkter, der er nemme at installere og servicere.

METRO THERMS formål med messen var at møde kunder og kollegaer inklusive afholdelse af et foredrag med en specialist i fjernvarmeteknologi samt at afsløre et nyt produkt - METROCOMPACT pillefyret.  Heldigvis bar indsatsen frugt, for METRO THERM melder om flot fremmøde på standen, ikke mindst ved produktafsløringen, og også fuldt hus til foredraget.

Om samarbejdet med EXPO PARTNER udtaler Marketingansvarlig Lone Schmidt Andersen:

”Vi oplevede, at vores stand fremtrådte professionel, enkel og elegant i opbygningen. Elementerne passede flot sammen og skabte en fin sammenhæng af standen fra top til bund. Samarbejdet var som sædvanlig også upåklageligt, og vi oplevede en rigtig fin service og dialog fra første udkast til den praktiske opførelse med de tilretninger, der uvægerligt kommer i sidste øjeblik. Tak for et godt samarbejde!”

 

09-04-2015Mange nye messestande har set dagens lys

Dette forår har stået i nye messeløsningers tegn hos EXPO PARTNER. Både tegnestue og produktion har været på overarbejde for at udvikle nye stande til både nuværende og nye kunder. Her ses modellen af en ny messestand og i forsiderotationen ses det færdige resultat.

Mange af standene er blevet leveret i marts, hvor der har været fuldt tryk på messeaktiviteterne rundt i verden, men også i april, hvor der bliver leveret messestande i bl.a. Istanbul, Hannover, Bruxelles, Oslo og ikke mindst på VVS-messen i Odense, hvor EXPO PARTNER står bag hele ni stande.

18-03-2015Majestætisk besøg på ny A2SEA stand

A2SEA præsenterede sin nye messestand på den netop overståede EWEA Offshore-messe, som i år var henlagt til Bella Centret i København.
 
Messen var meget velbesøgt med flere end 8.000 besøgende fra i alt 56 nationer. Til sammenligning besøgte godt 6.600 2013-udgaven i Frankfurt.
 
En stor del af gæsterne var forbi A2SEA-standen, der med sit indbydende skandinaviske design, to roterende installationsskibe indbygget i væggen i glasmontrer og en lækker Barista kaffebar tiltrak sig opmærksomhed. Der var samtidig mulighed for at invitere ovenpå til den hyggelige førstesal, hvor man i ro og mag kunne afholde møder, nyde sin kaffe og udsigten over messehallen.
 
Det fornemste besøg var dog på åbningsdagen, hvor Hans Kongelige Højhed, Kronprins Frederik, besøgte standen og blev introduceret til A2SEA sammen med Udenrigsminister Martin Lidegaard og Klima-, Energi og Bygningsminister, Rasmus Helveg Petersen.
 
Branding var A2SEA’s primære formål med deltagelsen på EWEA, og Marketing Coordinator Gina Nielsen mener, målet blev nået og mere til.
 
”Vi havde en forrygende messe og ekstremt travlt alle tre messedage. Vi havde stor tilstrømning til standen og en række succesfulde sideevents. Vi havde bl.a. besøg af en kinesisk delegation og i det hele taget mange gæster fra Kina. At Kronprinsen også kiggede forbi, var selvfølgelig prikken over i’et. For os handler messen også om at netværke og om at observere, hvad der sker på markedet. Det nåede vi også indimellem.
 
Vores valg af standleverandør skete denne gang efter en udbudsrunde, hvor EXPO PARTNER, selvom de har leveret vores stande hidtil, konkurrerede på lige vilkår med de øvrige udbydere. At valget i sidste ende igen faldt på EXPO PARTNER skyldes ganske enkelt, at de kom med det bedste designforslag ift. vores ønsker og behov.
 
At det ikke bare var på papiret, blev understreget, da en besøgende kom forbi og sagde, at der burde stå et stort ettal på vores stand, fordi den var den flotteste!”
 

04-03-2015Sponsoraftale med racertalent

EXPO PARTNER har indgået sponsoraftale med Viborg-racerkøreren Jacob Kallestrup, der er et af de lysende talenter i dansk motorsport.

20-årige Jacob Kallestrup går i 2015 efter at erobre en plads i den nye klasse Danish Superturisme Turbo efter to år med fremgang i Citroen DS3 Cuppen, hvor han i 2014 erobrede en samlet andenplads.

Hos EXPO PARTNER ser vi frem til at følge og støtte Jacob på hans videre færd mod toppen og hans kamp for at placere Viborg på landkortet indenfor motorsport.

02-02-2015EXPO PARTNER lancerer ny hjemmeside

Mandag den 2. februar lancerer EXPO PARTNER sin nye hjemmeside, som både er enkel og overskuelig og indeholder spændende nye features.

Det første, du møder, er en rotation med et udpluk aktuelle standløsninger. I menuen til venstre kan du vælge at se en ny stemningsvideo, som giver et kort indblik virksomheden, eller du kan gå direkte på EXPO PARTNER’s LinkedIn profil. Nyheder på indholdssiden er, at du kan gå ind og læse om jobmuligheder, sponsorater og ”Sjov” med et galleri over alternative aktiviteter, medarbejdere og kunder er ”blevet udsat for” de senere år. Under ”Cases” går vi i dybden med seks nyligt opførte messestande med billeder fra forskellige vinkler samt udsagn fra kunderne.

Vi håber, du er blevet fristet til at tage en rundtur på siden. God fornøjelse!

 

06-01-2015Ny ID-stand indvier 2015

Årets første messeopgave for EXPO PARTNER er denne nytænkende ID-stand på messen PSI i Düsseldorf. PSI er Europas førende messe inden for reklameartikel-industrien med ca. 1.000 udstillere fordelt på et udstillingsområde på 65.000 m2.

ID er blandt de allerstørste producenter af profil-, firma- og reklamebeklædning i Europa, hvilket den 140 m2 store stand da også signalerer. Basen er det forhøjede og ”indrammede” loungeområde bagest på standen med en eksklusiv bar foran. Resten af standområdet er dekoreret med Grid-rammer og –podier i forskellige størrelser stående på gulvet og hængende i loftet, som giver en utal af eksponeringsvinkler og –flader, hvor ID præsenterer deres mange designs og brede farvepalet.

De næste dage vil potentielle kunder forhåbentlig strømme til og skabe masser af liv på standen.