Vores samarbejde med Zuant har medført, at vi har udviklet en hel side på vores hjemmeside, hvor vi forklarer, hvad vi kan tilbyde dig!

På vores side ”Lead Håndtering”, kan du læse om app’en, der kan hjælpe dig med dine leads på din messe. Vi gør op med de gamle visitkort og udfyldningsformularer, og præsentere et helt nyt koncept.

Som et led i din messedeltagelse, vil et ønske være at indsamle så mange nye leads som muligt. Før i tiden har du sikkert samlet en masse visitkort og udfyldningsformularer. Når messen endte, og du kom tilbage til kontoret, så ventede en masse opfølgningsarbejde.

 

 

Vi kan enkeltgøre disse processer!

Igennem vores lead håndteringssystem kan du scanne kundens visitkort eller indgangsbadge, og alle relevante oplysninger bliver overført ind i systemet. Blot ved få klik kan du indhente de oplysninger, der giver dig og din virksomhed værdi!

Træt af opfølgningsarbejde? Du kan overføre dine tilbud, produktkataloger med videre til vores system, hvorefter du kan sende de relevante brochurer, kataloger, præsentationer til de kunder, der har brug for dem – direkte fra messen! Du skal altså ikke bruge tid på finde ud af, hvilke leads der var interesseret i det ene og det andet, når du kommer hjem fra messen – du har klaret det hele ude på messen!

Vores app kan integreres direkte med dit CRM system, eller du kan vælge at tilgå en online portal hvor du kan eksportere dine leads til Excel. Ingen leads går tabt i vores system!

Synes du, det lyder spændende? Vi har som sagt en hel side, hvor vi detaljeret har beskrevet systemet.

Læs mere her: https://www.expopartner.dk/leads/