Kontorindretning
Kontorindretning
Nye tider - trivsel og produktivitet hænger sammen
Det rette kontormiljø skaber glæde blandt medarbejdere, tiltrækker arbejdskraft og imponerer de besøgende.
I indretningen af domiciler og kontormiljøer, er det vigtigt at have fokus på virksomhedens værdier og behov. Vi skaber omgivelser, der føles rigtige for de mennesker som benytter det. Vores designteam har konstant fingeren på pulsen i forhold til tidens trends og har stor erfaring i at kombinerer netop dette med jeres behov og ønsker.
Hos Expo Partner kan vi facilitere hele processen og derfor har du kun behov for én leverandør.
Det eneste du skal koncentrere dig om, er at definere jeres behov, og lade os udføre netop dét, vi er gode til.
Se eksempler på hvordan det kan gøres
Vores proces - 6 steps til succes
Vi vil give dig et indblik i, hvordan vi arbejder med processen, når vi hjælper dig og din virksomhed med indretning af dine kontorfaciliteter.
1. Step
Briefing
I den indledende proces vil vi starte med at afholde et møde for at få fastlagt dine drømme og forventninger til samarbejdet.
Det er en vigtig proces for os, da vi dermed sikrer, at vi med den gode dialog kan behovsafdække dine behov til indretningen af dine kontorfaciliteter.
Du er i løbende dialog med vores sælgere og når de har konkretiseret dine ønsker og behov briefer de vores designere.
2. Step
Konceptudvikling
Vores designere påbegynder konceptet af dine kontorfaciliteter og tager højde for dine ønsker om formålet med ombygningen.
Der er mange muligheder, når vores kunder vælger os til at indrette deres kontormiljø. Vi kan lave forskellige miljøer som har hver deres formål og funktion.
Det kunne eksempelvis være en bar, et mødeområde, et område som fungerer som reception, hvor du tager imod dine besøgende.
3. Step
Design
Vores designere har øje for sans, detalje, dansk kvalitet og høj funktionalitet.
Vi vil sikre os at indretning af dine kontorområder giver værdi og dermed er en god investering for dig, din virksomhed og medarbejderne!
Vi sørger for at din virksomheds dna, historie og identitet er tydelige og tænkt ind i designet af kontorfaciliteterne.
4. Step
Præsentation
Vi anvender 3D-scanning til visuelt at præsentere, hvordan dit kontor kan komme til at se ud.
Desuden laver vi en bog til jer, både når vi er i processen for at give inspiration og når vi er færdige med at indrette kontoret. Så har du mulighed for altid at finde inspiration og kigge tilbage i bogen. Vi vil gerne sikre os at tingene bliver gjort rigtigt første gang.
Vi har fokus på og omtanke for miljøet. Du kan læse, hvordan vi arbejder bæredygtigt hos Expo Partner her.
5. Step
Produktion og montage
Når du har godkendt det nye design af dine kontorområder planlægger og koordinerer vores sælger med vores montører.
Herfra vil vores dygtige og professionelle projektledere og montører tage godt hånd om alt håndtering af transport, nedpakning, montage og opsætning af dine kontorindretninger.
Vi hjælper dig hele processen og du skal blot læne dig tilbage og glæde dig over, at vi kommer og hjælper dig med indretningen af dit nuværende kontor.
6. Step
Evaluering og opfølgning
Vores sælgere følger op på, om du stadig er tilfreds med konceptet og designet af dit nyindrettede kontor. Vi ønsker også at indgå i en dialog om, hvordan medarbejdere og andre besøgende i virksomheden har reageret positivt på de nye kontormiljøer. Vores mål er at sikre, at du er fuldt ud tilfreds.
Efter vores dygtige projektledere og montører har afsluttet arbejdet med dine kontorfaciliteter, vil vores sælgere kontakte dig for at evaluere din oplevelse. Det er af stor betydning for os, at du er helt tilfreds med processen, forløbet og resultatet af din kontorindretning.
Det er vigtigt for os, at du er fuldt ud tilfreds med processen, forløbet og resultatet af din kontorindretning.
Du kan kombinere din nye kontorindretning med et showroom!
Vi hjælper mange af vores kunder med både et showroom og ny-indrettede kontormiljøet. I arbejdet med et kontormiljø vælger kunderne ofte at få indrettet et tidligere mødelokale, eller opført et nyt mødelokale, som skal fungere som et showroom.
Et showroom anvendes oftest til at fremvise dine produkter eller services. Mange af vores kunder bruger et showroom til arrangementer, hvor kunder, samarbejdspartnere eller noget helt tredje kommer på besøg. Det kan også anvendes til digitale events og møder og et funktionelt og gennemført designet showroom kan skabe en oplevelse for både de besøgende og medarbejderne i virksomheden.
Vi tænker din virksomheds DNA, historie og identitet ind i designet af dit showroom.
Vil du vide mere om, hvad et showroom kan gøre for dig. Så læs med her.
Se eksempler på hvordan her:
Er du blevet inspireret?
Tag fat i os allerede i dag via formularen herunder
