Expo Partner Logo

Showroom

– Udforsk kreativitetens verden: Dit unikke showroom af inspiration

Gør det unikt med et fysisk showroom

Et showroom repræsenterer en enestående mulighed for at præsentere dine produkter på en måde, der ikke blot fanger opmærksomheden, men også efterlader et dybt indtryk hos dine potentielle kunder. Ved at udnytte denne fysiske platform formår du ikke kun at fremvise dit produktsortiment, men også at skabe en direkte forbindelse mellem din virksomhed og besøgende.

På dette sted opstår et dynamisk rum, der ikke kun engagerer dine medarbejdere, men også inviterer kunderne til at deltage. Det er her, du kan iscenesætte dine produkter på en imponerende måde, hvilket ikke kun styrker kundeforholdet, men også skaber en atmosfære af samhørighed.

Det unikke ved et showroom udfolder sig som en fysisk udstilling, der formidler dine produkter og tjenester på en inspirerende og engagerende måde, langt ud over, hvad onlinekanaler kan tilbyde. Den personlige oplevelse, du kan tilbyde gennem showroomet, udgør en investering, der ikke kun appellerer til flere kunder, men også driver en betydelig stigning i salget.

En virksomheds identitet afspejles på en bemærkelsesværdig måde gennem et showroom. Gennem nøje kuratering af branding, produktvariation og atmosfære opstår en visuel og interaktiv repræsentation af dine virksomhedsværdier. Denne unikke kombination skaber en mindeværdig oplevelse for besøgende, hvor de ikke blot husker dine produkter, men også indprenter sig essensen af din virksomhed.

Alt i alt giver et showroom dig en enestående mulighed for at præsentere dine produkter med stor effekt, skabe dybdegående relationer, levere en unik oplevelse og fremvise din virksomheds identitet på en bemærkelsesværdig måde. Dette går ud over almindelig markedsføring og etablerer en vedvarende forbindelse mellem din virksomhed og dens besøgende.

Din målsætning med et showroom kunne være at:

Skabe et rum for både medarbejdere & kunder

Et showroom er en unik mulighed for at præsentere dine produkter og skabe en direkte forbindelse til dine potentielle kunder.

Ved at udnytte denne fysiske platform kan du vise dine produkter på en måde, der fanger opmærksomheden og efterlader et varigt indtryk.

Skabe en unik oplevelse

Et showroom fungerer som et fysisk udstillingsvindue, hvor du kan præsentere dine produkter/tjenester på en engagerende og inspirerende måde.

Gennem et showroom kan du fremvise dit sortiment og skabe en personlig oplevelse, der adskiller sig fra onlinekanaler. Det er en investering, der tiltrækker flere kunder og øger salget.

Afspejle virksomhedens identitet

Et showroom er en unik mulighed for at skabe en visuel og interaktiv repræsentation af virksomhedens identitet.

Ved at fokusere på branding, produktsortiment og atmosfære kan showroomet formidle virksomhedens værdier og skabe en mindeværdig oplevelse for besøgende

Vi er din
strategiske
samarbejdspartner

Vores proces - 6 steps til succes

Briefing

I den indledende proces afholder vi et møde for at fastlægge dine drømme, behov og ønsker for et Showroom.

Det er en vigtig proces, da vi sikrer os, at den gode dialog og behovsafdækning resulterer i et succesfuldt projekt for begge parter. Når vores sælgere har konkretiseret dine behov og ønsker briefer de vores designere.

Konceptudvikling

Vores designere påbegynder dit Showroom-koncept og de tænker hele kunderejsen ind i konceptet. Vi tager højde for om dit Showroom skal bruges til at vise dine produkter eller services. Eller til afholdelse af møder fysisk eller virtuelt. Vi sikrer, at funktionaliteten er høj, så du får mest gavn af det.

Det er vigtigt for os, at designet bliver nøjagtig som, du vil have det. Dit Showroom skal favne de unikke ting for din virksomhed og skabe værdi!

Design

Vores designere har øje for detaljer, dansk kvalitet og funktionalitet. Vi sørger for, at din virksomheds DNA, historie og identitet er tænkt ind i showroom-designet.

Så det er skræddersyet og helt unikt for din virksomhed og bliver en god investering.

Præsentation

Vi vil gerne sikre os, at du kan lide designet førend vi går i gang . Derfor anvender vi 3D-scanning til at præsentere dit Showroom visuelt. Derved har du mulighed for at se designet inden, at vi går i gang.

Vi sikrer dermed, at det bliver gjort rigtigt første gang. Derudover tænker vi på miljøet og reducerer ressourcespild. Du kan læse om, hvordan vi arbejder bæredygtigt hos Expo Partner.

Produktion og montage

Når designet af dit Showroom er godkendt, planlægger og koordinerer vores sælgere med vores montører og herfra overtager de processen.

Vores dygtige projektledere og montører tager hånd om både transport, montage og opsætning af dit Showroom.

Evaluering og opfølgning

I tiden efter at vores kompetente projektledere og montører har færdiggjort dit Showroom, tager vores sælgere kontakt til dig for at evaluere på forløbet. Det er vigtigt for os, at processen og forløbet har været godt og du er tilfreds med dit Showroom-design. Vi vil nemlig gerne hjælpe dig næste gang om end det er udvikling af en messestand, kontorindretning eller noget helt tredje.

Resultatet taler for sig selv - tag selv et kig!

Du kan se her, hvordan vi anvender 3D-scanning til at fremvise vores kunders Showrooms.

Vi bruger Matterport i vores 3D-scanning. Vi har blandt andet optaget 3D-scanning af vores eget Showroom og JP Group A/S.