Showroom
Vidste du at et showroom...
… ikke bare er et showroom?
Et showroom sætter rammen for præsentationen af virksomhedens produkter og dna. Inden du skaber et rum i form af showroom, skal det være klart for jeres team, hvad formålet er.
Din målsætning med showroomet kunne være at:
Fremvise & fremhæve dine produkter
En messestand er en unik mulighed for at præsentere dine produkter og skabe en direkte forbindelse til dine potentielle kunder.
Ved at udnytte denne fysiske platform kan du vise dine produkter på en måde, der fanger opmærksomheden og efterlader et varigt indtryk.
Skabe et rum for både medarbejdere & kunder
En messestand er en unik mulighed for at præsentere dine produkter og skabe en direkte forbindelse til dine potentielle kunder.
Ved at udnytte denne fysiske platform kan du vise dine produkter på en måde, der fanger opmærksomheden og efterlader et varigt indtryk.
Skabe en unik oplevelse
Et showroom fungerer som et fysisk udstillingsvindue, hvor du kan præsentere dine produkter/tjenester på en engagerende og inspirerende måde.
Gennem et showroom kan du fremvise dit sortiment og skabe en personlig oplevelse, der adskiller sig fra onlinekanaler. Det er en investering, der tiltrækker flere kunder og øger salget.
Afspejle virksomheden identitet
Et showroom er en unik mulighed for at skabe en visuel og interaktiv repræsentation af virksomhedens identitet.
Ved at fokusere på branding, produktsortiment og atmosfære kan showroomet formidle virksomhedens værdier og skabe en mindeværdig oplevelse for besøgende
Vores proces - 6 steps til succes
1. Step
Briefing
I den indledende proces afholder vi et møde for at fastlægge dine drømme, behov og ønsker for et Showroom.
Det er en vigtig proces, da vi sikrer os, at den gode dialog og behovsafdækning resulterer i et succesfuldt projekt for begge parter. Når vores sælgere har konkretiseret dine behov og ønsker briefer de vores designere.
2. Step
Konceptudvikling
Vores designere påbegynder dit Showroom-koncept og de tænker hele kunderejsen ind i konceptet. Vi tager højde for om dit Showroom skal bruges til at vise dine produkter eller services. Eller til afholdelse af møder fysisk eller virtuelt. Vi sikrer, at funktionaliteten er høj, så du får mest gavn af det.
Det er vigtigt for os, at designet bliver nøjagtig som, du vil have det. Dit Showroom skal favne de unikke ting for din virksomhed og skabe værdi!
3. Step
Design
Vores designere har øje for detalje, dansk kvalitet og funktionalitet. Vi sørger for, at din virksomheds DNA, historie og identitet er tænkt ind i showroom-designet.
Så det er skræddersyet og helt unikt for din virksomhed og bliver en god investering.
4. Step
Præsentation
Vi vil gerne sikre os, at du kan lide designet førend vi går i gang . Derfor anvender vi 3D-scanning til at præsentere dit Showroom visuelt. Derved har du mulighed for at se designet inden, at vi går i gang.
Vi sikrer dermed, at det bliver gjort rigtigt første gang. Derudover tænker vi på miljøet og reducerer ressourcespild. Du kan læse om, hvordan vi arbejder bæredygtigt hos Expo Partner.
6. Step
Evaluering og opfølgning
I tiden efter at vores kompetente projektledere og montører har færdiggjort dit Showroom, tager vores sælgere kontakt til dig for at evaluere på forløbet. Det er vigtigt for os, at processen og forløbet har været godt og du er tilfreds med dit Showroom-design. Vi vil nemlig gerne hjælpe dig næste gang om end det er udvikling af en messestand, kontorindretning eller noget helt tredje.
Resultatet taler for sig selv - tag selv et kig!
Du kan se her, hvordan vi anvender 3D-scanning til at fremvise vores kunder Showroom.
Vi bruger Matterport i vores 3D-scanning. Vi har blandt andet optaget 3D-scanning af vores eget Showroom og JP Group A/S‘.
Er du blevet inspireret?
Tag fat i os allerede i dag via formularen herunder
